Zoekfilter

Zoek in alle merken

Klantenservice

Hulp nodig? We helpen je graag!

Stuur een e-mail >>

Meest gestelde vragen

  1.      Wat zijn de verzendkosten?
  2.      Wat zijn jullie levertijden?
  3.      Waar is mijn pakketje?
  4.      Bestellen lukt niet, wat gaat er mis?

 

Klachtenregeling

  • U kunt een klacht indienen via email: info@puurenfit.nl
  • U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar wij reageren inhoudelijk op de klacht, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht.
  • Uw klacht kan zowel onze dienstverlening als een product betreffen
  • Vermeld bij uw klacht uw naam en contactgegevens en de aard van uw klacht
  • Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).