Zoekfilter

Merk

Je bestelling zorgeloos ontvangen met hulp van PostNL

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor het verzenden van je pakket € 4,95 in Nederland en België. Bij bestellingen boven de € 60,- wordt je bestelling zelfs gratis bezorgd in Nederland en België! Voor de rest van Europa zijn de verzendkosten € 15,00. Bij bestellingen boven de  € 100,- wordt je bestelling gratis bezorgd in Europa. 

Waar en op welke dagen kan ik laten afleveren?

Tegenwoordig hebben we superservice! Bij je bestelling geef je aan of je het thuis wil laten afleveren, op een ander afhaaladres, of op 1 van de afhaalpunten van PostNL. Je kan exact aangeven waar je wil dat je pakket wordt afgeleverd, maar ook op welke dag je wil laten afleveren. Al bij je bestelling krijg je een tijdvak waarin je bestelling zal worden afgeleverd op het opgegeven adres. Je kan ook aangeven of je buren je pakket mogen aannemen of niet. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Pakketten binnen Nederland en België worden bezorgd door PostNL. Direct nadat je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je gemakkelijk je bestelling online kunt volgen. Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent, dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden of het pakket wordt bij je buren of op een PostNL servicepunt worden afgeleverd. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus en de status van je pakket wordt automatisch aangepast in je Track & Trace-overzicht.

Bestellingen leveren wij binnen 1 werkdag.

Besteld op: Geleverd op:
Maandag < 17.00u Dinsdag
Dinsdag < 17.00u Woensdag
Woensdag < 17.00u Donderdag
Donderdag < 17.00u Vrijdag
Vrijdag < 17.00u Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Waar is mijn bestelling?

Als wij je pakket meegeven aan PostNL, dan krijg je een track & trace code per mail. Zo weet je wanneer je pakket wordt geleverd. Was je niet thuis bij levering, dan is het ook mogelijk om een ander afleveradres door te geven of een andere bezorgdatum die wellicht beter uitkomt.

Als je geen track & trace code hebt ontvangen, controleer dan je spamfilter.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Dat is vervelend. In de track & trace kan je zien waar je pakketje is en waarom het (nog) niet geleverd is. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via info@puurenfit.nl.  

Mijn bestelling klopt niet

In je pakket zit een pakbon. Hierop staat precies wat je hebt besteld. Als je bestelling niet klopt, neem dan meteen contact met ons op via info@puurenfit.nl.