Je bestelling milieuvriendelijk ontvangen

Naar welke landen levert Puur & Fit?

Kiezen voor sustainable winkelen, is kiezen voor duurzaamheid, dus ook kiezen voor het minimaliseren van onze footprint. We kunnen immers wel al ons verpakkingsmateriaal recyclen, maar als we vervolgens zakjes rauwe cacaopoeder verzenden naar Spanje en Portugal, dan past dat niet in onze filosofie. Daarom leveren we enkel in de volgende landen: 

  • Nederland
  • België
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Luxemburg

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor het verzenden van je pakket € 5,95 in Nederland en België.

Wij betalen jouw verzendkosten bij aflevering in Nederland als je meer dan € 60,- bestelt. Wij betalen jouw verzendkosten bij aflevering in België als je meer dan € 100,- bestelt. 

Voor de verzending naar Frankrijk, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten € 15,00. Wij betalen jouw verzendkosten naar Frankrijk, Duitsland en Luxemburg als je voor meer dan € 100,- bestelt.

Wie levert mijn bestelling, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten en wat als ik niet thuis ben?

Bestellingen in Nederland

We verzenden dagelijks. Onze bezorgdienst DHL brengt ze de volgende dag bij je thuis.

Je pakket wordt 's avonds in het sorteercentrum gesorteerd. Je krijgt dan een mail met een track & trace link waarmee je gemakkelijk je bestelling online kunt volgen. Via deze link kan je eventueel ook een andere bezorgafspraak maken, een lokaal ophaalpunt kiezen of een ander adres opgeven. Als je niet thuis bent bij de bezorging wordt geprobeerd bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, dan ontvang je een mail met een link voor een andere bezorgafspraak.

Bestellingen leveren wij binnen 1 dag, behoudens overmachtsituaties bij de bezorgdienst.

Bestellingen naar de België, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg

De bezorgdienst haalt bij ons je pakket op, brengt het direct naar het sorteercentrum van DHL. Zij zorgen er vervolgens voor dat je pakketje bij je thuis komt. Soms wordt er samengewerkt met andere vervoersbedrijven zoals een Bpost of Skynet. 

In de regel heb je binnen 1 tot 3 dagen je pakket in huis. 

Waar is mijn bestelling?

Je ontvangt een track & trace link per mail. Zo weet je wanneer je pakket wordt geleverd. Het is via die link ook mogelijk om een ander afleveradres door te geven of een andere bezorgdatum die wellicht beter uitkomt.

Als je geen track & trace code hebt ontvangen, controleer dan je spamfilter.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Dat is vervelend. In de track & trace kan je zien waar je pakketje is en waarom het (nog) niet geleverd is. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via klantenservice@puurenfit.nl.  

Mijn bestelling klopt niet

In je pakket zit een pakbon. Hierop staat precies wat je hebt besteld. Als je bestelling niet klopt, neem dan meteen contact met ons op via klantenservice@puurenfit.nl

Controleer je bestelling

Wij doen er alles aan om je pakketje zo zorgvuldig mogelijk in te pakken. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat onderweg en dat je bestelling onverhoopt beschadigd raakt.

Controleer daarom direct na aankomst je pakket en neem contact met ons op als er iets niet in orde is. Je belt ons eenvoudig tijdens kantooruren op 010-2687133. Buiten kantoortijden kan je ons bereiken via klantenservice@puurenfit.nl.

X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Login with Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Register with Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.