Klantenservice
Hulp nodig? We helpen je graag!Bel ons op 010 - 2687133 |
Meest gestelde vragen
|
Klachtenregeling
- U kunt een klacht indienen via email: info@puurenfit.nl
- U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar wij reageren inhoudelijk op de klacht, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht.
- Uw klacht kan zowel onze dienstverlening als een product betreffen
- Vermeld bij uw klacht uw naam en contactgegevens en de aard van uw klacht
- Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).